Som sagt nu är det dags att ta tag i saker och ting igen! Inte för att jag inte har gjort saker jag har tvärt om haft lite för mycket saker för mig ända sedan nyår, då jag också förlovade mig <3
Så jag har helt enkelt prioriterat ner en hel del. Tyvärr också bloggen. Nu känner jag dock att jag lyckats hitta en bra nivå igen så då tänkte jag, i lugnt tempo så klart, ta tag i lite nerprioriterade saker bland annat att klippa mig.
Har ganska långt hår nu det går en bit ner för axlarna. Jag gillar längden eftersom jag kan sätta upp håret i höga tofsar utan att allt hår i nacken ramlar ner och för att jag kan göra lite större victoryroles. 

Den nedre bilden visar min favo vardags frisyr.

Men en uppfräschning och lite tillrundande av topparna i bak behövdes. Så här blev resultatet:


Ingen större förändring men väldigt skönt att kunna dra kammen genom håret utan större problem.

Kommentera

Publiceras ej