Här är jag i min senare sydda kreation. Fick bli en liten polotröja i söndags kväll. Är mycket nöjd med resultatet! Speciellt att jag lyckades få till en bra mönsterpasning i axlarna i princip helt utan att försöka hehe

Vill också passa på att tacka för all fin respons kring min prtite noir klänning. Då det finns ett så stort intresse kring den har jag bestämt mig för att skriva ett längre inlägg om hur jag gjorde den. En liten mini sew-along helt enkelt. Håll utkik efter det om ni är intresserade av att sy er egen variant!

Just det! Blev en liten pennkjol i lördags också hehe mycket små snabba projekt blir det nu mest för att det är kul emellan jobbet på brudklänningen. Faktum är att jag ägde en köpt sådan prickig trikå kjol innan som användes så mycket att den blev utsliten. Skönt att ha tillbaka en gammal favorit i garderoben igen!

1 kommentarer

Anki

31 Dec 2016 17:37

Vilken fin polotröja, älskar mönstret på den också!

Kommentera

Publiceras ej