Nu ni tänker jag också försöka mig på en utmaning! Fina Emma från Emmas vintage la upp följande utmaning där man ska svara på en fråga/utmaning för varje dag. Jag tänker ofta på att jag borde vara lite mer öppen och inte vara så rädd för att prata om mig själv även om det inte bara är positivt så detta är perfekt för mig att börja öppna den musslan jag är :)

 

Här kommer då frågorna som jag tänkte svara på:

1. Årets bästa Instagram-bild. Visa en bild från ditt flöde som du tycker extra mycket om.

2. Min internet-crush. Berätta om en person som du beundrar på internetz …

3. 10 egenskaper som jag gillar hos mig själv (och 10 som jag inte är superförtjust i). Gör en lista!

4. Mitt största guilty pleasure. Vad gör du när ingen annan ser? Berätta/visa/youtuba om ditt ”guilty pleasure”.

5. Jag i en HELT annan stil. Plåta dig själv i en helt annan stil än den du har. En annan frisyr, sminking eller outfit.

6. Här bor jag! Visa hur du bor med en eller flera bilder.

7. Mitt stökiga hem. Visa en stökig bild från ditt hem.

8. Ta ett cheasy familjeportätt. Samla din familj, ta en unge i famnen eller ta en bild tillsammans med en vän.

9. Julförberedelser. Hur har du julpyntat i år? Julpyssel, julbak/julgodis eller julgran?

10. En bild från mitt hem som du aldrig tidigare sett.

11. Min vardag i 5 bilder. Visa fem bilder som sammanfattar din vardag.

12. 10 bloggar jag älskar.

13. 13 hemligheter. Lista 13 saker som vi inte vet om dig.

14. Årets knäppaste bild. En spontan sådan alltså, inte arrangerad.

15. Slå in julens klappar. En bild på hur du slår in årets julklappar.

16. Så firar jag jul i år. Berätta var du kommer att fira jul och med vem/vilka.

17. En person jag saknar … Visa en bild på vem du saknar i jul?

18. På min önskelista. Vad önskar du dig i julklapp?

19. Mitt bästa plagg (och varför). Berätta om/visa ditt bästa plagg i din garderob och varför?

20. Den dagen jag skriver en skönlitterär bok så skulle den handla om…

21. Det bästa med december är …

22. Jag enligt mina vänner. Intervjua en vän/några vänner om dig själv. Vad är typiskt dig, vad är det sjukaste ni gjort tillsammans och vad är hens/deras starkaste minne av dig/tillsammans med dig?

23. Julaftons outfit. Vad ska du ha på dig på julafton?

24. På min tallrik … Vad äter du på julbordet?

25. Mina bästa julklappar 2016. Detta fick du av tomten i år …

26. 5 bilder från min barndom. Kan vi inte få se några bilder på dig när du var liten?

27. Mitt första blogginlägg – så såg det ut. Republicera och berätta om din första bloggpost.

28. Platser jag aldrig varit dit jag skulle vilja åka.
29. Hej 2017 jag önskar mig … Ett inlägg om vad du drömmer om att förverkliga 2017?

30. Nyårslöften 2017.

31. Hej från nyårsfirandet! Visa hur du firar nyår (gärna bild på din nyårsstass)?

Häng gärna på om ni också tyckte detta var roligt!

Kommentera

Publiceras ej