Nu börjar semestern lida mot sitt slut för mig denna gången. Men härligt var det och jag har två kortare privata resor att se fram emot senare under sensommaren/hösten och en längre med jobbet. 
Jag började min semester med en tur förbi Paris efter en tjänsteresa i Frankrike. Jag har aldrig varit i Paris innan och jag blev så klart hel kär i staden! (Mer bilder kommer).
Har hunnit med en syhelg hos en kompis i Göteborg som innehöll hälften sol och bad och hälften sömnad.
Hann i alla fall klart en ny kjol av Tilly and the Buttons Delphine mönster som jag gjort min nuvarande favorit kjol i. Känner redan att denna är en ny favorit!
Nu när det är brudklänningsprojekt på g så har min fina sambo gett mig hela vårt kontor till förfogande.
Har varit rörigt ett tag och vi har länge haft planer på att styra upp det bättre. Första tanken var att flytta borden för att få en bättre sammanhängande yta till de stora brudklänningstygerna men när det väl var flyttat så undrade vi varför vi inte haft så innan :)
Det är fortfarande mycket att städa, rensa och fixa men det är en start som gjort att jag kunnat börja lägga ut bitar för att rita av mönstret till klänningen.
Har ni haft en bra sommar?



Kommentera

Publiceras ej