Det har funnits en person i mitt liv i snart 6 års tid som kommit att betyda mer för mig än vad som går att beskriva. Han har stått vid min sida i både otroligt svåra och för honom krävande situationer och även några av de mest lyckliga studierna i mitt liv.
Jag hade aldrig utvecklats så mycket som person utan honnom. Hade inte haft samma kämpar vilja, varit lika nyttig eller kunnat städa lika bra. Samtidigt skulle jag klara mig bättre om jag tvingades vara utan honnom tack vare vår tid tillsammans.

Han är den mest jämställda, smarta och underbara killen jag vet och han är min!
Nu är det verkligen på riktigt
Jag är förlovad och ska gifta mig 2017 
<3

1 kommentarer

Alicia

14 Jan 2016 20:24

Men vad fint! Grattis och heja kärleken!

Svar: Tack söta! Ja absolut 😊
Linnéa

Kommentera

Publiceras ej