Ibland faller man bara pladask och vips har en klänning inhandlats!
Jag var på loppisrunda med två kompisar som skulle lära den nya skåningen (mig) vart det finns bra loppis i Malmö. Påväg till Beond retro stannar alla till vid ett skyltfönster med gapande munnar; sååå mycket fina klänningar och mönster lyckad någon få fram. Öppet hade de också. Jag har sedan tidigare en retro/nyproduktions klänning som jag gillar väldigt mycket och denna liknade den i stilen men var bättre!
Älskar detaljerna med rynk över bröstet, fickorna i sidan, lite A-linje formad kjol och underbart mjukt viscose tyg! Att ha denna på jobbet är som att ha mjukisbyxor, fast snyggt. Är såklart lite dyrare att köpa den här typen av nyproducerat men med den kvalitén och hur mycket jag använder den här typen av klänningar är det värt det!
Mina loppis fynd från den dagen får ett eget inlägg här snart också. 

1 kommentarer

Johanna / Retrolover.se

05 Aug 2016 18:50

Du är svinsnygg!!! Vilket fynd.
Ps. Ville också berätta att du på dagen hade rätt. Det blev 23 juli! Ds.

Svar: Tack! Haha va kul att jag gissade rätt :D
Linnéa

Kommentera

Publiceras ej