När jag slutade skriva var det för att jag inte orkade. Det låter tråkigt, som en tråkig och dålig ursäkt och så är det. Jag har haft ett år jag sent ska glömma. Ett år med några av de bästa stunderna hittills och några som toppar listan av de värsta. Jag har tagit massa bilder under året som jag tänkt skulle hamna på bloggen men inte tagit mig för att skriva.
När jag slutade skriva så bodde jag och min sambo isär, jag jobbade på mitt första jobb och veckopendlade mycket långt. 12 timmar restid hade jag varje helg fram och tillbaka. Det var något min kropp inte var rustad för. Jag fick lära mig den hårda vägen hur viktig träning är. Jag hoppas att jag ska kunna skriva om min resa i mer hanterbara portioner här på bloggen framöver. Varvat med alla roliga stunder. Nu bor jag nämligen med min sambo igen, jag har ett bra jobb och jag har fått flytta till drömstaden Helsingborg.
När jag slutade skriva började mitt år av att ta mig tillbaka. Första skadan var buktande disk på två ställen i ryggen. Jag är bara glad att det inte var värre. För någon som aldrig tränat var det en lång väg tillbaka.



1 kommentarer

Alexandra

28 Dec 2015 15:08

Å du syr så fina saker! :) Jag har också tagit lite paus i bloggandet, men tänkte gå på det igen. Ibland känner man för det lite mer än andra dagar. Gott nytt år, hoppas detta året blir ett superbra år! :)

Svar: Ja det ska vara roligt så klart! God fortsättning :)
Linnéa

Kommentera

Publiceras ej