Jetlag:en har hållt i sig för mig. Har haft väldigt svårt att sova. Dels pga tidsomställningen och dels för att jag lyckades vänja mig tillbaka vid att sova bredvid sambon på tiden vi var borta.  Funderar på att skaffa ett stort gosedjur och sätta in en inspelning av hans "snarkande" hehe.
Under tiden jag kännt mig som lite av en  zombie har både den svenska obligatoriska "ret-sommaren" gått förbi. Ni vet den där otroligt varma perioden som försvinner lika fort som den dyker upp. Även härligt vår väder har passerat och nu är vi tillbaka på vintern igen. Bara för att vi inte ska glömma att det lan vara kallt i Sverige. "Riktigt så lätt kommer ni inte undan!"

Så här vackert har det varit på morgonen när jag väntat på tåget på sistone.

Finns det något vackrare än körsbärsnlommor? 

Kommentera

Publiceras ej