Jag har under ca fyra års tid bott i Skövde. Jag har pluggat, blivit kär och även jobbat lite. Som ni vet så flyttade jag för en tid sedan för att fortsätta utvecklas och skaffa mig erfarenhet som ingenjör. 

Nu är det dags att säga hejdå till Skövde på riktigt. Nu kommer jag inte att ha något hem kvar där längre. Vill därför passa på att visa några små bilder från min gamla lägenhet. Fler bilder kommer även att dyka upp på bloggen vid ett senare tillfälle :)




Har så otroligt många fina minnen från den här platsen, bl.a. från när jag och min sambo träffades, hur jag sen flyttade in och vi renoverade. Men även minnen av frustration, examensarbete och jobbsökar perjod. Vid ett tillfälle var hela vardagsrummet fyllt med papper när vi pluggande till en svår tenta.

Men nu är det dags för nästa steg! Visst är det härligt att ta sig och att kunna ta sig, framåt.

Kommentera

Publiceras ej