Har några produkter jag fastnat för. Framförallt är det produkter från Dr Organic. Just nu har jag både schampo, balsam, tvål, aniktstvätt (syns tyvärr inte i bild) och deo därifrån. 
Deo är en sådan sak som är svår att hitta någon bra om man inte vill ha med aluminium i. Där är Dr Organics deo ett bra allternativ. Jag tycker att framförallt doften granatäpple fungerar bäst. Tea tree doften är väldigt effektiv om man kan komma över att den luktar lite som salva när den precis är applicerad. 

Som kroppslotion använder jag vanligt kokosfett. Det figurerar speciellt bra om du smörjer ordentligt och sen låter det verka under natten. Jag använder det även som dagkräm. Går att köpa till bra pris på life. Som nattkräm har jag nu kört Dr Organics Organic Virgin coconut oil night cream och den verkar fungera riktigt bra, framförallt för mig som har så torr hud och nu till vintern.

Mer tips tips som detta kommer dyka upp titt som tätt här. Grön är skönt!? :)


2 kommentarer

Rockaholicdoll Madness

01 Feb 2014 19:54

Sv: Ja klänningen är läcker! Kör på med färg på naglarna MAC cosmetic på PUB i stockholm finns ett döläckert mint grönt men sen har isadora kommit med massor av sköna nyanser! :)

Svar: Ok får kolla in det :)
MissC

Sara

03 Feb 2014 11:08

Åh, har länge grubblat på en deodorant utan aluminium! Men jag är så kräsen med doften.. vill att det ska dofta suuupergott.. :/

Svar: Tycker personligen att den med granatäpple luktar super gott :) de säljer dessa på life ibland så då kan du testa
MissC

Kommentera

Publiceras ej