"Tjugondag knut städas julen ut" nu har jag vart tillbaka på jobbet i lite mer än en vecka och att julen är över för den här gången är ett faktum. 
Köttbullar byts mot sallad, gröt mot torsdagens pannkakor och bara någon nämner julbord får kollegorna kväljningar. 
Men visst behöver vi det där avbrottet, det där att längta till när vår kära sommarledighet är över.
Jag har själv haft en mycket lugn och trevlig ledighet med nära och kära. 
Framförallt att få ha två veckor med min käraste som jag numera veckopendlar till.

Granen kläddes i lila kulor, halm figuer och några retrokulor som är helt underbara.





Men nu är julen utstädad och själv ser jag fram emot våren och en kommande resa till New York :D

Hur var er jul? Vad ser ni fram emot nu?

2 kommentarer

Sara

16 Jan 2014 11:12

Vad härligt med retrokulor i granen! Och åhh, vad avis jag är på dig som ska åka till new york, guud vad kul du kommer ha! :)

Svar: Ja! Är en familjeresa men jag längtar super mycket på att få åka dit :D har varit där på vintern en gång så nu får vi se hur det blir när det (kanske) är lite mer vår ^^
MissC

nickolina

23 Jan 2014 09:58

låter som ett suerfint kök verkligen :D

Svar: Ja och inredning är så kul! :D avundas dig som får inreda nytt nu!
MissC

Kommentera

Publiceras ej