I dag blev det lite premiär för en ny känning jag köpte i mellandagarna
Tycker den är super fin. Skönt tyg och glatt mönster. Skjortklännings modellen går också alltid hem. 
Matchade den med lila dr martens och hemmastickade sockar. Perfekt i det här vädret, har varit en isig och fuktig kyla idag.

Klänningen är köpt hos "Flique i underjorden" på Davidhallstorg 6 i Malmö. Super mysig butik med trevlig personal. Tips är att åka dit och kolla in deras kappor. Jag äger tyvärr för många för att få köpa en ny kappa.

2 kommentarer

Sara

22 Jan 2014 21:16

Älska doc martens, såååå fina!

Sv: Nej, har inte sökt något frisörjobb än.. Samtalen jag ringde handlade om utbildningsdelen, ville få lite svar från frisörföretagarna :) men jag funderar iallafall på att bli trainee i någon salong sedan i väntan på att min karl ska känna sig redo att flytta..

Alltid underbart att få planera en resa! Önskar att jag också hade nått att se fram emot :)

Svar: Jaha ja att ta trainee jobb är alltid bra om man kan få något som ny! Sen har du erfarenhet och har lättare att få jobb sen :)

Ja det är ju så svårt att få ihop privatliv och karriär ibland :/ men det löser sig alltid i slutändan :)

Det kommer sen när du får börja jobba ^^
MissC

nickolina

05 Feb 2014 20:38

snygg klänning!!!

Svar: Tack! :)
MissC

Kommentera

Publiceras ej