Jag är deffernitivt en sådan person som hellre gör allt jag kan på kvällen för att kunna göra så lite som möjligt på morgonen. Varje fem minuter jag kan spara på morgonen är guld värda. Speciellt när klockan ringer 5:30....

Så nu är håret lagt och det är dags att förbereda det sista och krypa till sägs. Är väldigt effektivt, jag rullar håret...
Brukar dock mest bli en härva som jag sticker pinns här och var i, men det blir tillräckligt fluffigt och på rätt sätt för att det ska betyda att halva frisyren redan är fixad på kvällen. På morgonen borstar jag ut det och antingen har jag det som det är eller så sätter jag upp det i en fluffig toffs, vilket har blivit lite av en standard på sistone.
(Ska ta en bättre bild åt er någon gång)

God natt!

1 kommentarer

Sara

14 Jan 2014 12:04

Brukar också vilja spara tid på morgonen! Varje minut i sängen är så viktig.

Sv: Åh, ja. Drömmer också om kusten. Vill ha ett hav och se båtar, klippor, vågor och fiskar. Skulle kännas som en otrolig frihet!

Svar: Ja verkligen!
MissC

Kommentera

Publiceras ej