Både Fina Sara (http://saralundins.blogg.se) och härliga  Nickolina (http://nickolinanyfiken.blogg.se) har nyligen haft inlägg om kök. Det här är ett hett ämne för mig också. 

Jag är väldigt sugen på att inreda om. Dock känns det lite meningslöst eftersom jag tror att jag kommer vilja flytta inom det närmade året. 

Men drömmar finns! Jag tycker att vi har en hel del finna saker också men det behöver ha en bättre grund...
Hemmagjort fröknäcke på ett nytt ordentligt träbord...
Hälla upp frukost müsli ur Stelton burkarna sittandes på mörkblå pinnstolar...
Min bärgröt (hallon, blåbär och havregryn med blandade fröer på) gör sig bra i Swedich grace tallriken vilket är ett retro mönster på porslin som passar alla tillfällen. Men utan ett golv med ljusblå och vita rutor är det lite tråkigare...
Nespressomaskien gör sig inte riktigt i det nuvarande köket med tråkiga vita luckor och låssas trä...
Självklart kräver en riktigt lyxig macka att bli belyst av en stor industri lampa! 

Hur ska jag stå ut nu innan jag får en ny lägenhet att bita i!?

Kommentera

Publiceras ej