I söndags blev det symässa för mig igen. Så super kul för alla som älskar hantverk och att pyssla!

Här har du möjlighet att hitta butiker och distributörer du inte kände till innan. Nya metoder och material att använda sig av.
Sedan handlar det så klart om att köpa på sig saker till nya projekt :)

Klädde mig i en vintage klänning från Beond Retro (super fina pärlknappar på axlarna med puffärm som tyvärr inte syns här) och hade trasselhår med hemmavirkade rosor.

Shoppa gjorde jag också. Tittade ner i en låda och där låg det två trikåtyg i sailor stil och tittade på mig. Blev också bl.a. en duk till köksbordet, små söta lappar med "homemade" på och super mysigt rosa garn som ska bli halsduk.
Nu gäller det bara att hitta ett bra mönster till tyget. Jag har en idé men vi får se. Något tips? 

1 kommentarer

nickolina

20 Feb 2014 21:34

åhh va kul och sy lite :D


tack för stödet, känns verkligen jätte bra att ag inte tog de jobbet! ma ska alltid gå å maagenkänlan :DD hoppas du haft en fin helg :D


Du har inte lust att hjälpa mig vinna veckans blogg på besökstoppen? Hade vart supersnällt, allt du behöver göra är att gå in på lännken och kolla åt höger så finns de en spalt lite längre ner :D hade vart ubeeeer guligt av dig :D

http://bloggar.xn--beskstoppen-tfb.se/

Svar: Självklart röstar jag på dig ^^
MissC

Kommentera

Publiceras ej