Tänkte visa lite av hur det gått med mitt senaste sy projekt. Tänker mig, så klart, en retro inspirerad kjol med hög midja och hängslen till det.
Ser alltid lite annorlunda ut på provdockan än på mig men visar lite åt vilket håll jag tänkte mig. Behöver nog flytta ner hängslena lite (de är inte sydda än bara dit nålade) och komma fram till vad för färg de två stora knapparna som ska dekorera framsidan ska ha.

I övrigt har helgen bjudit på lite mat och vin ute och mysigt te och serier inne. 
Nu är jag på tåget igen och det är dags att ladda för en ny arbetsvecka.

Hur har ni haft det?

2 kommentarer

Maddiie

02 Feb 2014 18:56

Sv: Ja och man underskattar sig nog lätt över hur stark man egentligen är.

Åh vilken fin kjol :)

Svar: Tack ^^ ska fortsätta nästa helg :)
MissC

nickolina

05 Feb 2014 20:43

men va fin!

ja de är jätte strigt att det ska krångla så, men nu har ag äntligen internet! :D

Svar: Ja hoppas att jag ska få till även det sista :)
MissC

Kommentera

Publiceras ej