Glad lördag på er! Hoppas ni alla har en trevlig helg som ger massa energi! Idag är det firandet av min kära mors födelsedag och jag har klätt mig i mina favorit fest byxor! 
Rosen har mamma virkat. Hög midja rött, blått vitt och en extra udda färg som antingen kan tona ner eller liva upp beroende på vilken färg du tar.

Jag har hittills hunnit med en super kul after work igår (detta då jag och A har bestämt att alla hjärtans dag är nästa vecka), sovmorgon och shopping till kvällens middag. Ikväll blir det god middag och imorgon är det symässa för mig och mamma. Riktigt mor och dotter helg.
Någon annan som redan varit på symässan i Älvsjö eller ska gå?

2 kommentarer

Johannas Retro

15 Feb 2014 17:16

Va fin du är, supersnygga byxor! Hoppas ni får trevligt hos din mor!

SV: Ja det porslinet är verkligen supersnyggt, får se om jag tar och beställer det när jag har lite mer pengar! :)


Ha en fortsatt bra lördag! :) Kram

Svar: Ja fint porslin brukar inte vara billigt XD
MissC

Maddiie

15 Feb 2014 21:21

Sv: Tack :) det är bara att ge sig tusan på att man ska ta sig till gymmet så brukar man lyckas.

Jätte snygg outfit! Vart har du köpt byxorna?

Svar: De är ett par "fresh fish" av Hanna Lindström. Om jag minns rätt var det en special kollektion på MQ för något år sedan. Har man tur dyker något par upp på Tradera :)
MissC

Kommentera

Publiceras ej