Har funderat länge på vad jag egentligen vill skriva om. På sistone har det mest blivit en massa om mitt liv som resande ingenjör i jakt på mer erfarenhet.

Men jag tycker fortfarande om retro och vintage. Så det är inget jag är redo att släppa än. Jag har nog alltid varit så jag älskar gammalt och nytt i kombination. Att ta det bästa av det gamla, erfarenheten och kombinera med det nya. Både det nya vi gjort för att vi lärt oss av våra misstag och den nya som vi prövar för att hitta en bra väg framåt.

Snart så kommer ett förslag på nya titlar, följetonger och teman till bloggen. Kom gärna med förslag och kommentera förslaget på nästa inlägg.

1 kommentarer

Cornelia

19 Apr 2014 21:50

Spännande, även om det även kan vara kul att läsa om något mer ovanligt.. som tillexempel vad ingenjörer pysslar med :) Unika bloggar är de bästa!

Svar: Ja det kan bli något inlägg också ^^
MissC

Kommentera

Publiceras ej