Hej på er! Här kommer äntligen mitt förslag på vad jag vill skriva om. Först är själva kategorien och sen kommer en beskrivning av det. 
 
Gammalt & nytt: Jag vill skriva om retro stilen i modern tappning. En färgglad hipster stil! Tänker mig mjuka pincurlade lockar över ett par stora bluetooth hörlurar, en iPad i knät på en tyllkjol. Hör så handlar det framför allt om fler och bättre bilder ...ny kamera på G ;)

Ingenjörsliv: ibland måste man bara få skriva vad man tänker på precis i denna stund. Detta är kategorin där jag tänker mig det. Eftersom mitt liv kretsar mycket kring mitt jobb. Hur det är att vara kvinna och ingenjör. Långt borta från sin kära i hopp om att få tillräckligt med erfarenhet för att få vara tillsammans igen.
 

How!?: här är en stor nyhet! Jag vill använda min nyfikenhet och mina kunskaper för att beskriva hur saker fungerar för er. Tänker mig allt från hur något är tillverkat till hur det används på bästa sätt. Automatiska vattenkranar och SJ:s tågdörrar (vet att ni vill veta hur de fungerar!) önska gärna saker här så går jag ut och undersöker :)


 

2 kommentarer

Johannas Retro

16 Apr 2014 16:20

Det låter bra, fin du är! :)

SV: Tack gumman! :)

Svar: Tack! ^^
MissC

Katarina Wohlfart

19 Apr 2014 06:31

Hittade precis hit. Det var roligt inlägg. Veckopendling är inte kul, håller med, men ett nödvändigt ont ibland. Gammalt och nytt eller vad den nu hette lät som en rolig idé. Vad blir det för kamera? tummen upp för bloggen.

Svar: Hej va kul, tack ^^
Tittar på lite olika men en mindre variant av systemkamera är klart :)
MissC

Kommentera

Publiceras ej