I lördags så var jag ute med ett gäng kompisar och kollade in Helsingborgs nattliv. Började med lite bowling och mat. Oxfilé! Mmm...mycket gott! 

Jag som är väldigt frusen av mig tyckte att det var perfekt att ha en varm gosig och glittrig tröja på mig. Matchat med lite victoryroles i håret. Blev dock lite varmt sen vid dansen. Inte helt genomtänkt kände jag.
Den svarta runda väskan är köpt på Beond Retro på Drottninggatan i Stockholm.
Måste säga att jag är väldigt imponerad av Helsingborgarnas festande. Krogen stängde inte för än kl 5! Jag som är van vid kl 2 i Skövde haha. Så efter ca 3,5 timmar dansande hade jag fått nog för kvällen, behöver nog vänja mig vid det där med kl 5. Jag som är sådan att jag inte super mig full kunde sedan bara sova ut och mysa hela söndagen. Blev väckt med pannkakor från min kära också

Nästa lördag hoppas jag hinna sy lite mer!

Kommentera

Publiceras ej