Första utmaningen är att visa upp årets bästa instagram bild. Det skulle också vara en bild som jag tycker extra mycket om.
För mig betyder det olika saker, den jag gillar mest behöver kanske inte va den som slog bäst eller anses vara bästa av andra och jag har nog många bilder jag gillar mycket. Jag har också haft ett stängt instagram konto med ganska få följare och har alltid lagt upp alla instagram bilder på Facebook där jag har fler "vänner"(borde heta följare eller!?). Så svårt val men jag valde tillslut följande två bilder:

En av de mest populära bilderna från mitt flöde i år var denna från min första tjänsteresa till Kina. En fredag kväll när vi kunde få några timmar ledigt tog kollegorna mig hit för att få se The Bund och lite av Shanghai. Detta är också en av mina personliga favorit bilder. Smoggen är så tät och mixad med regnmoln att toppen på tornet inte syns.

Årets mest gillade bild för mig blev dock inte helt oväntat vår förlovningsbild som faktiskt aldrig kom upp på instagram utan fastnade på Facebook. Så det här är vi! Jag och min älskade sambo. I snart 7 år har vi varit tillsammans och vi firade en förlovning dagen före nyår och på nyårsafton svidande jag om till min gula vintage klänning från 60-talet medan svärmor gick loss med system kameran. Kanske denna ska få sig en favorit i repris och hamna på instagram till årsdagen av vår förlovning den 30:e december :D

Kommentera

Publiceras ej