Idag har jag varit inne i Stockholm och fixat frisyren hos duktiga Retroella! 
Hehe jag ser lite små slarvig ut med tröjan. Fick stressa otroligt mycket trots att jag valde ett tåg som gick två avgångar tidigare än jag behövde, då bl.a. ett annat tåg stod stilla mitt på spåret mitt tåg hade tänkt använda och vi var tvungna att backa tillbaka och växla spår.
Men men eftersom jag åkte 30-40 min tidigare än jag behövde så blev jag bara 10-15 min sen och håret blev jag nöjd med!

Retroella gör alla möjliga typer av retro klippningar, från långt lockigt till korta 20-tals bobben och boka ska man göra minst 6 veckor i förväg. Värt det är det deffernitivt :) 
Hennes nya bok vintage frisyrer, som ni kan skymta i den övre bilden, hade jag inte råd att köpa den här gången men det ska det bli senare.

Kommentera

Publiceras ej