Jag har konstaterat att jag verkligen saknar mitt korta hår! 
Jag och fina S ute på äventyr 

Tidig högskoletid

Det kortaste jag haft är detta.

Visst jag kan göra mer frisyrer med långt hår. Men 95% av tiden (när man jobbar, går upp tidigt mm) så orkar jag inte lägga flera timmar på att fixa håret. Med min korta frisyr så såg det annorlunda, personligt och snyggt ut även när jag hade mindre tid att fixa det. Nu ser jag ...ut som alla andra...om ni förstår vad jag menar.. Känns tråkigt...




Det går så klart att göra lite kul saker men mitt tunna hår blir också väldigt slitet så fort jag försöker för mycket.


Funderar därför på att klippa mig lite kortare igen och klippa lugg.

Vad tror ni?

1 kommentarer

Maddiie

02 Mar 2014 11:26

Det tror jag kommer bli super snyggt för du passar himla bra i kort hår /pagefrisyr :)

Svar: Ja funderade på att köra på Retrolovers gamla frisyr på ett ungefär först...eller page direkt..har två veckor att bestämma mig :)
MissC

Kommentera

Publiceras ej