Är väldigt trött på det här regnet nu! Fördelen är att det går att sitta inne och sy utan dåligt samvete, men sol vill jag ändå ha när det är sommar!
För någon vecka sendan tog jag mig ut i regnet och hälsade på en vän i Malmö. På med den tuggummirosa regnkappan och ut till tåget! Det blev lite shopping, god mat och goda samtal. Detta shoppades
Har länge velat prova HMs nya eco hudvårdsserie så det blev det lite av. Strumpbyxor för kalla kvällar tills vinden får för sig att bli varm igen. En liten spray med torr schampo till lin nästa resa och en stor för det var rea :)
Sen var vi också inne en sväng på Flique i Underjorden (underbar liten butik på Davidhallstorg) som hade rea och event! Ett par fina linnebyxor och en perfekt ullhatt blev det där. 

Super kul med hatt! Den hade lagom stort brätte också tyckte jag.

Passade ju också väldigt bra ihop med min rosa regnjacka :) 

1 kommentarer

Emma -Merakibeauty.se

13 Jul 2016 12:12

nu blev jag riktigt shoppingsugen!

Svar: Hehe ja det är lätt hänt :)
Linnéa

Kommentera

Publiceras ej