Vet inte om det är för att jag trycker i mig massa ingefära te så fort jag känner mig krasslig eller för att jag äter ganska nyttigt rent allmänt men blir aldrig riktigt sjuk nu mera. Så efter att ha tittat på högen av hårband och smycken i en halv dag från sängen blev det en liten rensning och lite pyssel :)

Några väldigt tråkiga tröjor fick bli lite roligare med några tygmärken och när jag nu tittar bort mot korgarna med skärp och bandanas ser det lite bättre ut så en bra dag ändå.

Ikväll får det dock bli lugnt ifall det är ett virus som lurar i skuggorna. 

3 kommentarer

nickolina

11 Mar 2013 11:20

ja men eller hur, dne är underbar!! ah men va fiffigt! va pysslig du är :D

Svar: Tack! :)
MissC

Sara

11 Mar 2013 16:37

Fint! Älskar pyssel :D

Svar: Ja det blir bra men när man sätter det på stickade tröjor så här behövs det några tråd stygn också för att det ska hålla fler tvättar :)
MissC

Johanna Retrolover

27 Mar 2013 20:14

Åh vilka fina! vill se dem på!

Svar: Kan nog bli lite bilder i påsk ;)
MissC

Kommentera

Publiceras ej